sâmbătă, 11 iunie 2016

Timpul liber

Am inceput sa citesc bloguri, de ceva vreme, la simpla cautare cu google, pentru a afla diverse informatii. Apoi, incet-incet, am prins gustul lor. Am descoperit cateva bloguri pe care le urmaresc, din domenii diverse: beauty (asa s-au adunat multe produse pe rafturile mele), calatorii (daca as putea, as fi turist in permanenta), handmade... Sunt persoane care au un talent deosebit de a scrie... Eu insa nu ma incadrez aici, nu voi avea postari lungi, iar ideea de a imi face un colt in care sa adun "creatiile" mele din timpul liber exista demult. E posibil sa mai deviez din cand in cand de la ce mi-am propus si sa apara si alte subiecte in afara celor handmade, dar vom vedea.
Croitoria, tricotatul, am incercat si crosetat si, cel mai recent, confectionarea de bijuterii vor fi subiectele acestui blog. Va voi arata ce am mai facut iar unele produse vor fi si la vanzare, in special in zona de bijuterii, unde chiar mi-ar placea sa ma dezvolt, atat cat imi permit timpul si bugetul.
Asa ca sa consideram incheiata introducerea si sa trecem la postarile propriu-zise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu